Consultanta. Sisteme de management. Certificare ISO.

Intr-un cuvant. Profesionisti.

ISO 9001 – Sistem de Management al Calitatii

  • Fiecare Organizatie doreste imbunatatirea activitatii desfasurate, incepand de la cresterea cotei de piata, cresterea cifrei de afaceri, cresterea profitului, scaderea costurilor, cresterea eficientei si eficacitatii activitatii prestate sau cresterea satisfactiei clientilor.
  • Un sistem de management al calitatii asigura cadrul necesar pentru monitorizarea si imbunatatirea tuturor proceselor existente in cadrul organizatiei.
  • ISO 9001 este de departe cel mai utilizat sistem de management al calitatii, fiind prezent in peste 2.000.000 de organizatii in peste 178 de tari din intreaga lume, si stabileste cerinte nu numai pentru sistemul de management al calitatii, dar si pentru un sistem de management in general.
  • Acest standard ajuta toate tipurile de organizatii in vederea cresterii satisfactiei clientilor, in vederea cresterii motivatiei angajatilor si nu in ultimul rand asigura cadrul pentru imbunatatirea continua a a activitatii societatii.

ISO 14001 – Sistem de Management de Mediu

  • ISO 14001 este un standard international acceptat care stabileste o serie de cerinte referitoare la implementarea, mentinerea si imbunatatirea eficace a unui Sistem de Management de Mediu. (Environmental management System – EMS). Acest standard este conceput pentru a mentine un echilibru delicat intre profitabilitate si reducera impactului asupra mediului; cu un angajament din partea intregii organizatii, se pot realiza ambele obiective
  • Aceasta inseamna ca se pot indentifica aspectele afacerii dumneavoastra care au impact asupra mediului si legislatia relevanta aferenta activitatii. Urmatorul pas este elaborarea obiectivelor pentru imbunatatire si a unui program de management necesar pentru atingerea acestora, cu revizuiri periodice pentru imbunatatire continua. Periodic sistemul de management este necesar a fi evaluat, si daca acesta este conform poate fi obtinuta si certificarea acestuia

ISO 18001 – Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale de Mediu

  • Privire generala  fiecare organizatie doreste imbunatatirea activitatii desfasurate, incepand de la cresterea cotei de piata, cresterea cifrei de afaceri, cresterea profitului, scaderea costurilor, cresterea eficientei si eficacitatii activitatii prestate sau cresterea satisfactiei clientilor.
  • Un sistem de management al calitatii asigura cadrul necesar pentru monitorizarea si imbunatatirea tuturor proceselor existente in cadrul organizatiei.
  • Multe organizatii sunt implementarea unui sanatate si securitate in ocupationala, ca prte a strategiei lor de gestionare a riscurilor pentru a aborda legislatia in schimbare si sa protejeze forta de munca
  • OHSAS promoveaza un mediu sigur si sanatos de lucru prin asigurarea unui cadru care sa permita organizatiei dumneavoastra sa identifice in mod constant si sa controleze gradul de sanatate si riscurile de siguranta, modul de a reduce potentialul de accidente, respectarea cereintelor legislative si de a imbunatati performanta generala.
  • OHSAS 18001 este cartea de prezentare a unei organizatii la nivel international in domeniul sanatatii si securitatii ocupationala. acesta contine un set de cerinte recunoscute la nivel international in domeniul sanatatii si securitatii in munca.
  • OHSAS 18001 a fost proiectat pentru a fi compatibil cu iso 9001 si iso 14001, pentru a ajuta organizatiile sa indeplineasca cerintele de sanatate si obligatiile lor de siguranta intr-un mod eficient.

ISO 22000- Sistem de Management Pentru Siguranta Alimentului

  • Standardul SR EN ISO 22000:2005 specifica cerintele pentru sistemul de management al sigurantei unui produs alimentar in cazul in care o organizatie in lantul alimentar trebuie sa-si demonstreze capacitatea de a controla pericolele securitatii alimentare, pentru a se asigura ca produsele alimentare sunt in siguranta in momentul consumului uman.Standardul a devenit necesar datorita cresterii bolilor cauzate de alimente infectate.
  • Acesta se aplica tuturor organizatiilor indiferent de dimensiune, care sunt implicate în orice aspect al lantului alimentar si doresc sa puna in aplicare sisteme care furnizeaza consecvent produse care prezinta siguranta( producatori de hrana , prelucratori, transportatori si operatori depozitare , unitati de servicii alimentare, producatori de echipamente, ambalaje, agenti de curatare aditivi si ingrediente). Mijloacele prin care se îndeplinesc toate cerintele dinISO 22000 pot fi obtinute prin utilizarea de resurse interne si/sau externe.
  • ISO 22000 este un sistem complet al managementului sigurantei alimentului, incorporand elementele-premisa ale programelor de sigranta alimentara, cele 7 principii al HACCP si Sistemul de Managementul Calitatii, care impreuna formeaza Sistemul de Management Total al Calitatii al unei organizatii.

ISO 17025 – Cerinte Generale Pentru Competenta Laboratoarelor de Incercari si Etalonari

  • ISO 17025 se adreseaza laboratoarelor de incercari si etalonari, prezentand cerintele pe care acestea trebuie sa le indeplineasca pentru a demonstra ca functioneaza conform unui sistem al calitatii, ca sunt competente tehnic si ca sunt capabile sa genereze rezultate valide din punct de vedere tehnic
  • Standardul ISO 17025 este aplicabil tuturor organizatiilor care efectueaza incercari si/sau etalonari. Acestea includ de exemplu, laboratoare de prima parte, de secunda parte si de terta parte, precum si laboratoarele in care incercarile si/sau etalonarile fac parte din inspectia si certificarea produsului.
  • In plus fata de cerintele privind sistemul calitatii, documentatia si personalul, acest standard indruma laboratoarele de etalonare astfel: sa analizeze incertitudinea fiecarei masurari, sa includa incertitudinea in procedurile de etalonare, sa furnizeze incertitudinile odata cu rezultatele sau certificatele de etalonare.
  • ISO 17025 este cel mai important standard de metrologie pentru produse de testare si masurare. Aproape toate organismele nationale de standardizare si acreditare din lume l-au adoptat.

ISO 15189 – Laboratoare Medicale. Cerinte Particulare Pentru Calitate si Competenta

  • SR EN ISO 15189:2007 a fost elaborat cu intentia de a furniza incredere in laboratoarele medicale, deoarece serviciile medicale sunt esentiale pentru ingrijirea pacientilor, iar acestea trebuie sa poata respecta necesitatile tuturor pacientilor si a personalului clinic responsabil pentru ingrijirea acestora.
  • Referindu-se la calitate si competenta, este evident ca standardul urmareste cele doua componente stabilind cerintele de management si cerintele tehnice specifice laboratoarelor medicale
  • Serviciile laboratorului medical, inclusiv interpretarea rezultatelor si serviciile de consultanta trebuie sa fie astfel proiectate incat sa indeplineasca nevoile pacientilor si ale personalului medical responsabil pentru ingrijirea acestora. Pentru aceasta, standardul prezinta modul de definire a responsabilitatilor managementului si ale personalului laboratorului.
  • directie in care managementul laboratorului trebuie sa defineasca si sa documenteze politicile si procedurile de selectare si utilizare este aceea a serviciilor externe si de aprovizionare care ar putea afecta calitatea serviciilor laboratorului.
  • Proceduri trebuie sa existe si in cazul serviciilor de consiliere acordate de personalul de specialitate al laboratorului.
  • Astfel acest standard include cerinte pentru formularea cererii, pregatirea pacientilor, identificarea lor, recoltarea, transportul, depozitarea, procesarea si analiza probelor, împreuna cu validarea, interpretarea, raportarea si consilierea, precum si consideratiile privind siguranta si etica activitatii din laboratoarele medicale.
  • De asemenea, conditiile de mediu si de lucru trebuie sa fie monitorizate continuu, astfel incat sa fie conforme cu cerintele prevazute in standard referitoare la spatiul de desfasurare al activitatii, dotarile necesare pentru persoanele cu handicap, spatiile de depozitare, sistemul de comunicare

Tehnologia informatiei. Tehnici de securitate. Sisteme de management al securitatii informatiei. Cerinte

ISO/IEC 17799:2005 – Codul de practica pentru Managementul Securitatii Informatiei si

ISO/IEC 27001:2005 (ex BS 7799-2:2002) – Specificatii ale Managementului pentru Securitatea Informatiei

  • Informatia este sangele fiecarei organizatii si poate exista sub mai multe forme.
    Aceasta poate fi printata sau scrisa pe hartie, stocata electronic, transmisa prin e-mail, aratata in filme sau spusa in conversatii. In mediul de afaceri competitiv prezent, informatia este “amenintata” constant de diferite surse. Acestea pot fi interne, externe, accidentale sau rau-voitoare. Cu tendintele crescande ale noilor tehnologii de stocare a informatiei si de gasire a acesteia, cresc si riscurile care afecteaza siguranta informatiei.
  • De aceeea, exista o nevoie generala a unei Politici de Securitate a Informatiei pentru toate organizatiile. Exista nevoia de confidentialitate, integritate si disponibilitate atat pentru organizatii cat si pentru informarea clientilor. Standardul pentru Securitatea Informatiei (ISMS) BS 7799 (predecesorul ISO/IEC 27001:2005) a devenit rapid unul dintre cele mai cerute si vandute standarde.
  • Un Sistem de Management al Securitatii Informatie (ISMS), ISO/IEC 27001:2005, reprezinta o abordare sistematica a managementului informatiei astfel incat aceasta sa fie in siguranta. Acest lucru implica angajatii, procesele si sistemele IT. BSI a publicat un cod de practica pentru aceste sisteme, acum adoptat international sub forma ISO/IEC 27001:2005.

SA 8000 – Responsabilitate Sociala

  • Fiecare Organizatie doreste imbunatatirea activitatii desfasurate, incepand de la cresterea cotei de piata, cresterea cifrei de afaceri, cresterea profitului, scaderea costurilor, cresterea eficientei si eficacitatii activitatii prestate sau cresterea satisfactiei clientilor.
  • SA 8000 este primul standard cu implicatii sociale, ce vizeaza imbunatatirea conditiilor de lucru, avand la baza principiile conventiei privind drepturile omului
  • SA 8000 este un standard voluntar pentru organizatiile interesate in auditarea si certificarea practicilor de lucru aplicate la punctele de lucru, precum si in colaborarea cu furnizori sau parteneri care isi demonstreaza responsabilitatea sociala.
  • SA 8000 se bazeaza pe normele ingternationale ale drepturilor omului asa cum sunt acestea descrise in Conventiilor Organizatiei Internationale a Muncii, Conventia Natiunilor Unite a Drepturilor Copilului si Declaratia Universala a Drepturilor Omului.

SA 8000 – CERINTE SI ARII DE ACOPERIRE

  • munca persoanelor minore;
  • forta de munca;
  • sanatatea si siguranta;
  • libertatea de asociere;
  • discriminarea;
  • practice disciplinare;
  • orele de munca;
  • compensarile;
  • sisteme de management

OMF 946

  • Consultanta in elaborarea, implementarea si certificarea sistemului de management ISO 9001 si aplicarea integrata a OMF 946 / 2005 si conformare cu cerintele Comisiei de Acreditare a Spitalelor.

Nu pierdeti timpul cautand raspunsurile. Noi va oferim solutia.

Trebuie doar sa ne contactati si sa stabiliti o intalnire cu noi.